sobota, 3 sierpnia 2013

Total Body Kettlebell Routine

Dzień trzynasty.

Jestem zmęczona, nie wyspałam się, rano obudził mnie majster, zazwyczaj jest cicho i później a dziś żeby uciec przed gorącem pracował od ósmej. Tyle, że ja zasnęłam po trzeciej.
Cały dzień boli mnie głowa, jeden ibuprom, drugi...


Wczoraj zrobiłam 55 przysiadów (dzień drugi squat challenge) i oczywiście level pierwszy Jillian. Było mi mało, a że okazało się, że wieczorem jednak nie pojedziemy na rolki (muszę do innego miasta bo u mnie nie ma tras) to zrobiłam bardzo ciekawy trening z kettlebell (2,5kg), niby tylko osiem minut, powtórzone trzy razy, ćwiczenia też nie trudne a dziś czuję wszystkie mięśnie, zwłaszcza pleców - a te mam bardzo słabe. Autorem filmów na youtube jest Ryan Raw, towarzyszy mu też Kasia Sitarz. Mam nadzieję, że film się wklei, robię to pierwszy raz :)







Trening wczoraj: 
Total Body Kettlebell Routine- cały trening x 3
30 day squats challenge - dzień 2 ZALICZONY
30 day shred Jillian Michaels - dzień 2 ZALICZONY


EDIT:
Trening dzisiaj:
Rolki, około 30km, 1:50h

30 day squats challenge - dzień 3 ZALICZONY
30 day shred Jillian Michaels - dzień 3 ZALICZONY o pierwszej w nocy, ale liczy się na sobotę ;) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz