piątek, 23 sierpnia 2013

fit with me - sprawdzimy

Dzień trzydziesty drugi
wpis treningowy, czwartek po północy


Dzisiaj już czułam się lepiej, katar prawie przeszedł, ubrałam się w polar, wsiadłam na rower i w towarzystwie męża zrobiłam około 20km. Dzień już robi się krótki, wieczory są zimne.
Po powrocie przysiady, Jillian i reszta.

Rano odebrałam maila z propozycją 10 wejściówek z platformy http://fitwithme.com, więc pewnie jutro wypróbuję jakiś trening, to świetne rozwiązanie dla mnie bo nie mam szans na prywatnego trenera, u mnie nie ma nawet siłowni.

Zamówiłam też sobie opaskę Jawbone Up, lubię takie gadżety, motywują mnie do wysiłku, sprawdzam spalone kalorie i czas jaki poświęciłam ćwiczeniom. Ciekawa jestem też opcji jaką jest kontrola snu, cytuję "UP mierzy i rejestruje różne jego parametry: długość snu, jego czas, tempo zasypiania, a nawet podobno fazy snu". Mam problemy z zasypianiem i jakością snu więc chętnie będę prowadzić obserwacje :)
Do tej pory radziłam sobie prowadząc tabelki w excelu: wagi, aktywności, wymiarów. Nie zrezygnuję z tego bo lubię widzieć postępy, wprowadzać dane, widzieć wykres spadającej wagi.



Trening dzisiaj:
rower około 20km
30 day squats challenge - dzień 15 ZALICZONY półmetek :)
30 day shred Jillian Michaels - dzień 15 ZALICZONY półmetek :)
Plank 5x13 sekund
Kettlebell swing 30x
Brzuszki odwrócone 100x 




1 komentarz: